Jump to content

crip105e

Members
  • Content Count

    23
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About crip105e

  • Rank
    Old Skool Newbie
  • Birthday 14/03/1987
  1. crip105e

    spanked 105's

    yeah russ i want mine looking as low as urs mate cheers for the advice
  2. crip105e

    spanked 105's

    how the hell can i make my own
  3. crip105e

    spanked 105's

    yeah was thinking 7" compo ml's sounds easy enough how about if a get the rear damper conversion will the 7's fit the rear?
  4. crip105e

    spanked 105's

    right this is a call to all you lot with 105e's that have it dropped 2" on 6 or 7" wheels got any pics and how did you do it?
  5. crip105e

    crossmembers?

    yeah was looking at it all gonna get the milton struts and keep the box till i can afford the rack conversion without having to save for ages cheers for the advice guys
  6. crip105e

    crossmembers?

    yeah im goona save for it got to build the car first aint even started patching the sills and towers up yet lol what engine fit the milton crossmember coz i want a 1700 xflow while i build a drag spec hopefully h.p.e pinto will i need the world cup one as u can tell this is my first OSF project
  7. i want it or atleast the engine maybe in the anglia lol
  8. the snap off kit has a key http://www.demon-tweeks.co.uk/products/ ... =MTN144444
  9. crip105e

    crossmembers?

    so basicly its easier to save and get a milton front end can be doing with steering box its goingto be a fastroad/track weapon
  10. crip105e

    crossmembers?

    right probably been asked loads of times but what is the best crossmember and strut set up? cant afford milton unless anyone has a secondhand one
  11. god damn thais all i can say
  12. cant believe they wrecked so many anglebox's
  13. black paint with black wellers yeah mad max stylee!!!!!
  14. yeah boy looking sick gotta start my anglebox soon
×
×
  • Create New...