Admin Mk2Jo Posted December 20, 2011 Admin Report Posted December 20, 2011 THIS ARRIVED ON MY DOORSTEP FROM FATHER CHRISTMAS I THINK ......
Mrs O/H/C Posted December 20, 2011 Report Posted December 20, 2011 Looks interesting Shame that there was no OSF secret santa this year Jo
Posse Posted December 20, 2011 Report Posted December 20, 2011 lol jo i got the same on friday i thought it was a letter bomb lol have you opened it? i haven't but I have my thoughts who it is .
Admin Mk2Jo Posted December 22, 2011 Author Admin Report Posted December 22, 2011 lol jo i got the same on friday i thought it was a letter bomb lol have you opened it? i haven't but I have my thoughts who it is . Mate, it's excellent isn't it ... I am thinking there is a clue in the last sentence thinking it must be an anagram and i DO have an idea who it might be Not opened mine yet but it feels like a blow up man doll
turnover Posted December 22, 2011 Report Posted December 22, 2011 Not opened mine yet but it feels like a blow up man doll is that from previous experience or wishfull thinking
Admin Mk2Jo Posted December 22, 2011 Author Admin Report Posted December 22, 2011 I am not saying anything without my solicitor being present
Admin Mk2Jo Posted December 24, 2011 Author Admin Report Posted December 24, 2011 Oh My God .... what if they are bombs or someone's body parts with a ransom note attached
popeye Posted December 24, 2011 Report Posted December 24, 2011 Oh My God .... what if they are bombs or someone's body parts with a ransom note attached don't care as long as it's covered in CHOCOLATE you opened yours !!
Posse Posted December 25, 2011 Report Posted December 25, 2011 Pmsl gary i reckon its you no really lol Ill get a picture up later
popeye Posted December 25, 2011 Report Posted December 25, 2011 Pmsl gary i reckon its you no really lol Ill get a picture up later PMSL .... I THINK IT'S YOU your the only one that knows my address.... will get photo up later
Posse Posted December 29, 2011 Report Posted December 29, 2011 mine was a towel ill get a picture up when i can find my camera
Recommended Posts