Admin Mk2Jo Posted December 8, 2008 Author Admin Report Posted December 8, 2008 Aden .... I got your message via Darren .... can you just check please - I thought that I taped 2 seperate envelopes together with yours in - one calendar in each envelope Let me know mate, thanks, Jo
sab6024 Posted December 8, 2008 Report Posted December 8, 2008 I got mine on Saturday....brilliant, top marks to everyone who helped put it together
aden Posted December 8, 2008 Report Posted December 8, 2008 Aden .... I got your message via Darren .... can you just check please - I thought that I taped 2 seperate envelopes together with yours in - one calendar in each envelope Let me know mate, thanks, Jo there was definately only one mate i have triple checked!!
Admin Mk2Jo Posted December 8, 2008 Author Admin Report Posted December 8, 2008 Aden .... I got your message via Darren .... can you just check please - I thought that I taped 2 seperate envelopes together with yours in - one calendar in each envelope Let me know mate, thanks, Jo there was definately only one mate i have triple checked!! Okay mate, leave it with me
aden Posted December 8, 2008 Report Posted December 8, 2008 Aden .... I got your message via Darren .... can you just check please - I thought that I taped 2 seperate envelopes together with yours in - one calendar in each envelope Let me know mate, thanks, Jo there was definately only one mate i have triple checked!! Okay mate, leave it with me cheers jo
oldskooler Posted December 8, 2008 Report Posted December 8, 2008 got mine today, pure class, chuffed to bits. thanks a mill.
Admin Mk2Jo Posted December 9, 2008 Author Admin Report Posted December 9, 2008 got mine today, pure class, chuffed to bits. thanks a mill. No probs mate .... glad you like it
Admin Mk2Jo Posted December 10, 2008 Author Admin Report Posted December 10, 2008 Aden - sending yours out today Mikey (Zetec Van) - sending yours out as requested today
Recommended Posts