Admin Mk2Jo Posted December 4, 2006 Admin Report Posted December 4, 2006 Good Morning all Hope you all had a good week-end??? As you will know, from the photos, we had a riotous time down South Back at work today, taking it easy What's news with you??
Pipster007 Posted December 4, 2006 Report Posted December 4, 2006 I'm off work until a week next Friday
Slik 50 Posted December 4, 2006 Report Posted December 4, 2006 Mornin. Ive spent the last hour trying to fill in scratchs on me car, that a B*stard roof slate left after coming loose and falling of with the sh*te weater we had on saterday night Still could be worse at least it didnt dent it or break glass
DeuceCoupe Posted December 4, 2006 Report Posted December 4, 2006 working as usual and osf nothing much else
LUKE261 Posted December 4, 2006 Report Posted December 4, 2006 im at work 2 nite so just browsing on osf atm lol
LUKE261 Posted December 4, 2006 Report Posted December 4, 2006 errm how long have we been mingers jo??
antz Posted December 4, 2006 Report Posted December 4, 2006 at work until 5. then home to go rub down a set of wheels, clean a set of bucket seats and go on the internet all nite
ZetecVan 2.0 Posted December 4, 2006 Report Posted December 4, 2006 Just got in from work, but I've not stopped working. I never do...
4parajon Posted December 4, 2006 Report Posted December 4, 2006 Afternoon In work just sorting stuff out before I travel darn sarf tomoz to get the cossie fitted
Admin Mk2Jo Posted December 4, 2006 Author Admin Report Posted December 4, 2006 errm how long have we been mingers jo?? who forced you to reply to the post I believe you have labelled yourself
Admin Mk2Jo Posted December 4, 2006 Author Admin Report Posted December 4, 2006 It's just an "affectionate" term for all you lovelies
ZetecVan 2.0 Posted December 4, 2006 Report Posted December 4, 2006 It's just an "affectionate" term for all you lovelies Ooh, you're so lovely, you old trout
Admin Mk2Jo Posted December 4, 2006 Author Admin Report Posted December 4, 2006 It's just an "affectionate" term for all you lovelies Ooh, you're so lovely, you old trout Why thank you kind sir (I think )
Daggle Posted December 4, 2006 Report Posted December 4, 2006 Ello, Ello, Ello just finshed work, having a sit down and a nice cup of tea, can't see any photos on here apart from the ones I took of Boxhill, anyone care to direct me
Admin Mk2Jo Posted December 4, 2006 Author Admin Report Posted December 4, 2006 Afternoon Mr D ... good of you to join us lol For Boxhill pics .... see Event Reports For Xmas Bash pics ..... see a couple of threads in Old Skool Ford Chat (Keiran's one is the one with photos )
Daggle Posted December 4, 2006 Report Posted December 4, 2006 Coolio Im off to have a nosey, have a good night did we all, sore heads the next day?
Admin Mk2Jo Posted December 4, 2006 Author Admin Report Posted December 4, 2006 lol ... .yeah, wicked night mate .... you gotta come next year
Daggle Posted December 4, 2006 Report Posted December 4, 2006 Lovin the piccies, Keiran's ones are well cool makes mine look like they were taken by a untrained chimp
ZetecVan 2.0 Posted December 4, 2006 Report Posted December 4, 2006 untrained chimp No comment. Your anglebox looks great daggle...
Daggle Posted December 4, 2006 Report Posted December 4, 2006 untrained chimp No comment. Your anglebox looks great daggle... Yeh but after seeing Wessie's next to mine, I have devised a feindish plan, Gotta get it stripped out and chuck those bucket seats in there and some harnesses.... plus a few other things as well....... More to add to the Xmas list
Wessie Posted December 4, 2006 Report Posted December 4, 2006 that wasnt mine next to yours ! i wish it was mine looks like this atm and yes i had a top weekend aswell
Daggle Posted December 4, 2006 Report Posted December 4, 2006 that wasnt mine next to yours ! i wish it was mine looks like this atm and yes i had a top weekend aswell Apologies, got introduced to so many ppl that I lost track, I recall the guys name was Chris, can't think of his forum name, he has the very nice grey Anglia base model
Recommended Posts